Jobb jobb jobb...

2008-07-28 22:47:06 Min dag
» Kommentarer(0) «


Jag bara jobbar hela tiden nu känns det som! Är så himla jobbigt att göra det när det är så fint väder! Önskar att jag kunde vara ledig och ligga på stranden istället!

Måste dessutom packa eftersom vi lämnar lägenheten på fredag!

Jaja igår åkte vi till Gröningen och grillade med Caroline, Rebecka ochg Fredde! Mysigt mysig!


Passade även på att ta ett snabbdopp.....blev bara ett snabbt dopp för det var kallt...*brr*

Ikväll köpte jag och Jonas med oss thaimat och satte oss på däcket på gröningen och såg solnedgångemn och åt! Sen blev det en god glass till efterrätt! Härligrt med fint väder...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback