Jobbat

2008-03-27 19:03:36 Min dag
» Kommentarer(2) «


Ja oj vad jag har jobbat! Har börjat på mitt nya jobb och varit där d senaste tre dagarna för att bli upplärd! Men det har gått jättebra så jag är så nöjd så!

Ska bli kul att börja jobba där på allvar vilket jag först gör vecka 15!

Har kvar BK  för man vet aldrig vad som händer!


Har även haft besök här hemma av Jonas syster och hennes barn! Var väldigt trevligt! Åt en massa våfflor och tittade på bilder!

Nu ska vi snart äta våfflor jag och mina kompisar! Mums mums!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Du är duktig du Lotta. Lycka till med nya jobbet, kram.

2008-03-28 @ 07:16:02
Postat av: Kim

Lite för ljus och råsa för min smak. :P

Lycka till med jobbet, jobba på =)

Även om det är lite "out of date" ;)

2008-04-09 @ 15:57:27
URL: http://www.threezool.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback