Påsk

2008-03-24 11:04:36 Min dag
» Kommentarer(0) «


Ja denna påsken har inte hänt så himla mycket. I torsdags var vi hemma i Kvidinge, hos min familjs, och åt påskmiddag! Det var trevligt och gott. Men det blev ganska tidigt för det började snöa (!!!) och blåsa. Ja jag tycker också att det bör snöa på julen och inte på påsken men vädret verkar inte vara så noggräknande.

 

I fredags blev det inte mycket gjort....mest slappande, bokläsande och thai-mat! En underbart slappig dag alltså!

Sen i lördags var vi hemma i Bjuv, hos Jonas familj. Väldigt mysigt det med! Satt och kollade en massa kort på Jonte när han var liten. Sötare unge får man leta efter! Han var så söt och snäll ser det ut som!

Idag ska Jonas jobba så han har redan åkt och jag ska städa och plugga lite!

Ikväll ska vi till Bjuv för att hälsa på Jonas syster och hennes barn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback