Lärare!?!

2009-09-11 17:25:11 Min dag
» Kommentarer(1) «


Slutet av sommaren har avrit ganska överväldigande kan man väl säga. Efter att ha varit på ett antal intervjuer för både det ena och det andra inom skolans värld landade jag på en förskola i en 4-5-åringsgrupp. Barnen var jättesöta och goa och kollegorna trevliga. Men efter två veckor kom jag fram till att det inte alls passade mig...dessutom var tjänsten bara 60% och bara fram till sommaren.

Men jag hade tur för samma dag som jag slutade ringde de från en skola som jag varit på intervju på och sa att jag fått jobbet som So, svenska och engelsklärare på högstadiet! Precis rätt ämnen (ja nästan....förrutom svenskan)så jag tackade snabbt ja!  Ska vara där fram till sommaren och jobbar 100%!!!!

Har varit där sedan i tisdags, förrutom igår då jag tog en sväng till Bauhaus!

Så håll nu tummarna för mig! Kan behövas!



Såhär flitiga är inte mina elever....ÄN!

Kommentarer
Postat av: Anna

Å ja, Lotta-Potta, de där flitiga eleverna, jag tror inte de finns längre. Sorry. Men det är kul att ha dig i arbetslaget! Kram, Anna-Panna.

2009-10-22 @ 19:45:23
URL: http://annaieket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback