Ännu en härlig söndag

2011-04-17 11:15:12 Vardagen
» Kommentarer(1) «


Nu ska Jonas och jag strax bege oss ut! Idag är det jättefint väder vilket känns bra efter den mörka, och regniga lördag som var igår. Idag ska vi först kolla på en bil och sedan blir det letande efter skor till mig. Har ju mina svarta Converse och en massa ballerina men hade varit kul med något mer uppklätt!

Efter det blir det en tur till IKEA för att köpa några extrakuddar till mig. Är jobbigt att somna och sova gott så tänkte testa om det hjälper med kuddar som stöd! Håll tummarna att det gör det! Måste även köpa stora blå kassar då vi använde de andra till grus och sten när vi sålde akvariumet. De blå kassarna är oumbärliga vid tvättandet och det börjar bli dags för det då mina strumpor börjar ta slut ;)

Idag blir det även ett Fredriksdalsbesök då det är gratis om man har HD-passet. Vi har dock inte något men Mona och Leif hade så vi lånar deras! Passar verkligen perfekt i detta fina väder!



En sådan vill Jonas ha!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Det är en snygg bil.

2011-04-17 @ 20:19:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback