En helt underbar födelsedag

2011-04-25 19:19:41 Vardagen
» Kommentarer(3) «


Igår väcktes jag ju av mina fina pojkar. Sedan körde vi (bara Jonas och jag, Atlas fick stanna hemma) till Höganäs för att gå på lager 157 som precis öppnat. Det var väldigt stort och hade en del kul saker men för min del blir det att åka dit längre fram, för här fanns inga gravidkläder (surprise!). Jonas hittade dock ett par slappe-träningsbyxor för 100:-, lagom pris!

Var även inne en runda på bok-outleten och hittade en bok som verkade bra. De hade även mängder med böcker om trädgård mm så har man en sådan så bör man köra dit för det var bra priser. Ca 70-80:- Vi gick också in på Kosta Boda och Boda Nova men hittade (som vanligt) inget. Inte så kul att köpa inredning när man inte vet var man ska hamna.



Sedan körde vi ned till Höganäs hamn och strosade lite innan vi körde till Vikens hamn där de tydligen har en Phuun Thai-restaurang precis vid kajkanten. Så vi satte oss ned och beställde in en kycklingspett med jordnötsås och en pad thai (nudlar) med kycklig. Maten var supergod och det var verkligen sagolikt att sitta vid hamnkanten i solen och äta. Tog även en god friterade bananer med glass som avslutning och den var även den helt gudomligt god. Jag älskar friterade bananer med glass!!!



Kvällen spenderades framför datorn och framför Tv:n. Kollade Bones och ett avsnitt av Lost (från boxen) när vi åt kvällsmat vilket bestod av baguetter med skinka, soltorkad tomat, ruccola och mozzarella. Mums mums!

Måste även passa på att tacka för alla gratulationer!!! Kul att så många tänkte på mig!!! Det uppskattas verkligen!

Kommentarer
Postat av: Natalie Andersson

det kan jag tänka mig att det inte är så lätt att hitta kläder hihi;)

2011-04-26 @ 17:11:24
Postat av: Natalie Andersson

vad gäller den lilla som du ska snart få så tror jag på en

flicka den 6 juli

2011-04-26 @ 17:13:40
Postat av: Sanne

Låter som en mysig dag ni haft!

För restaurangen kan jag hålla med, de har god mat!

2011-05-03 @ 22:45:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback