Mammafika

2011-04-09 16:52:21 Vardagen
» Kommentarer(1) «


Idag har jag varit iväg och träffat en massa gravida tjejer över en fika. Tänkte först att det kunde bli lite stelt men det var verkligen trevligt och vi pratade en massa som om vi redan kände varandra. Så det blir verkligen fler gånger! Kul att träffa några som är i samma sits som man själv. En av dem ska ha närsom och sedan är det några som har BF ungerfär samtidigt som jag och så några i oktober. Sedan var det några som inte kunde denna gång som nog ska ha i september! Tänk va kul när alla sedan träffas med våra små! Härligt!

Efter fikan tog jag en tur till HM och där hittade jag en söt topp och en kofta! När hyn är kass och man inte har några former så är det extra viktigt att iallafall klä sig så man känner sig fräsch!

Nu har vi städat för fullt för att få helgfint och om en timme ska vi bege oss  hem till söta Anna på fest! Grattis i efterskott säger jag!

 
Fia och Anna på vårt bröllop!

Kommentarer
Postat av: Marlene

Vad roligt det låter med mammafika! Kanske man kunde få hänga med på en fika. Är det som ni träffats via nätet?

2011-04-11 @ 14:09:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback