Tack Babyland och Apoteksgruppen

2011-04-20 12:50:46 Graviditet - Elliot
» Kommentarer(3) «


Har varit och hämtat ut två olika paket i veckan.

Det ena var en Babybox från Babyland och är man intresserad hittar man det här. I det paketet kan man även få en blöjhink vilket vi nappade på. Kul att testa om det är något. Dock är påsarna dyra men är de bra så är de. I det paketet fick man förrutom det på bilden en provtidning. 

Det man fick var alltså en nappflaska från Philips Avent, 4 blöjor från Pampers + 20:- i rabatt på ett stort paket, babyolja från SebaMed, amningsinlägg, tre skedar, två olika slags servetter, en massa reklam och en reflex från Tradera. Alltid trevligt när det är gratis ;)


 

Såhär ser blöjhinken från Angelcare ut, och det medföljer en omgång påsar!


Från Apoteksgruppen hämtade jag ut en Baby to be-box som man hittar info om här. Den kan man hämta ut på Apoteket på Drottninggatan i Helsingborg.

I den fanns en tidning, en nappflaska från Philips Avent, tuggumi, en necessär med babyprodukter från Sebamed och så en massa reklam.

 

Kommentarer
Postat av: Sofie

Oj, vad grejer ni fått....kul!

2011-04-20 @ 18:48:46
Postat av: Elin

Hej, min kompis köpte refills till angel care på Ullared 49:- jämfört med 99:- på barnaffären, halva priset känns som ett bra köp. Så dit ska jag åka när jag hämtat ut min babybox. :)

2011-04-21 @ 17:09:46
URL: http://minirenen.blogg.se/
Postat av: Marlene

Hej! Det går alldeles utmärkt med vanliga påsar. Det har jag använt i 2 år nu :-) blöjhinken är dock bra. kanske skall ta och hämta ut en till denna gången, hihihi.

2011-04-21 @ 19:21:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback