Vem är du och när kommer du?

2011-04-29 13:32:28 Graviditet - Elliot
» Kommentarer(3) «


Än så länge ser listen på gissningar ut såhär. Men jag vet att fler gärna vill komma med förslag ;)

2 juli            Pojke           Pappa Jonas
5 juli            Pojke           Cathy
6 juli            Flicka           Natalie
8 juli            Pojke           Sofie
12 juli          Pojke           Marlene
14 juli          Flicka           Malin och Henrik
21 juli          Pojke           Mamma Lotta

                    Flicka           Gammelmormor Elsa
                    Flicka           Kerstin
                    Pojke            Mona
                    Pojke            Leif
                    Pojke            Birgitta
                    Flicka            Kurt
                    Flicka            Uffe
                    Pojke             Annika
                    Pojke             Mirella

Än så länge verkar det som att fler anser att det är en pojke....spännande!!


Kommentarer
Postat av: Natalie Andersson

de bäst vet inte varför jag säger det med det är du

(p.s besök gärna hemsida www.se.howrse.com

det är ett online på datan jag lovar att det är gratis att registrera sig där men om du vill så ring mig så kanske jag hjälper dig om du har tid någon dag men det är bara om du har tid med det)



mitt nitt numer om du vill så ring 043521334

2011-04-29 @ 19:56:46
Postat av: Madde

Ja det ska bli skoj:) Jo jag vet, ska till höganäs sedan och jag sover så dåligt iaf:D Lika bra att komma upp:)



Får göra en gissning jag med....men gud vad svårt:)

10Juli.......kön, hum.....pojke!

2011-04-29 @ 23:26:07
URL: http://madeleneklund.blogg.se/
Postat av: Caroline S

Har lite eftermiddagsrast så tänkte titta in lite och se hur det går för dig och den lille :) Min gissning är den 7 juli och pojke!

2011-05-02 @ 14:31:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback