BVC, IKEA och fotografering

2011-08-16 09:23:44 Vardagen
» Kommentarer(1) «


Idag ska lillpojken och jag åka till Ängelholm för att mäta och väga honom! Tror nog att han gått upp en del för han känns lite tyngre! Tror även att jag ska passa på att gå en runda i Ängelholm! Ska leta efter fotavtryckskit som jag fortfarande inte fått tag på då det de hade på Babyland inte var sådant vi ville ha! Får väl beställa det annars på nätet!

Sedan måste jag inom IKEA och köpa saker till flytten såsom kassar till att packa kläder i! Ska även kolla upp vad hyllor till källaren kostar!

I eftermiddag ska vi till Bjuv och fota Elliot och oss! Michael är hemma så det gäller att passa på! Tänkte ha på Elliot hans sjömanskostym så hoppas att den fortfarande passar fast att den är storlek 50!


Kommentarer
Postat av: Sanne

Mycket att stå i läser jag!

Kul att det sker så mycket och ni verkar arbeta hårt med huset!



Kram Kram

2011-08-16 @ 09:50:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback