Grattis faster Malin

2011-08-11 14:27:51 Min dag
» Kommentarer(1) «


Idag fyller Elliots yngsta faster år!! Tyvärr bor hon nu alldeles för långt bort så vi kan inte träffa och fira henne idag vilket jag tycker är trist! Men jag är så glad för hennes skull att hon hittat sin drömprins och trivs där hon bor! Det betyder mycket för mig för jag vet att hon inte alltid haft det lätt!

Dock saknar jag henne jättemycket och hoppas att hon kan komma ned i höst så att vi får umgås lite mer! Vill ju att Elliot lär känna sina närmaste!!! Ibland känns det så himla tråkigt att Jonas alla syskon hamnat så långt bort! Hade velat ha dem närmare så att man kunde träffas lite mer sådär apropå!

Jaja vi får helt enkelt bli bättre på att åka upp och hälsa på dem! Borås tex där Malin bor är ju perfekt för där finns en stor djurpark och Stockholm har ju ännu mer att erbjuda så det får helt enkelt bli fler småresor dit :)

Sedan har Jonas och jag tänkt att det hade varit trevligt att åka allesammans till Grekland! Kanske nästa sommar?! Måste bara övertala min söta svärmor att flyga!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej

Tack så jätte mycket. det värmer jätte mycket när jag läste det. Jag blev jätte rörd. Jag saknar dig och Jonas och elliot jätte mycket. Jag trivs jätte mycket här uppe men saknar självklart skåne och er. Jag har verkligen hittat min drömprins han är mitt allt jag älskar honom över allt annat. Men nästa vecka kommer vi ner till skåne för att träffa er . Vi längtar jätte mycket. Många kramar från Malin och Henrik

2011-08-11 @ 16:04:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback