Grattis morfar

2011-08-24 10:01:21 Vardagen
» Kommentarer(3) «


Idag fyller min morfar år så vi ska åka ned till hans gård och fira honom. Innan dess måste vi fixa en massa här hemma; städa i klädkammaren så att vi kan börja packa sakerna där. Slänga det som slängas skall på vinden och i källaren. Ringa en massa samtal. Och däremellan hinna mysa med världens sötaste lilla pojke.

Arbetet i huset går frammåt. Väggarna är nu uppe i Elliots rum och i vårt rum håller vi på med snedväggen och tänkte börja bygga den nya väggen på fredag! Samtidigt fixar jag på nedanvåningen med att ställa in allt i kökshyllorna och förbereda inför söndagens flytt!

Imorgon blir det Väla, ska se om de har några bra erjudande nu när det är nyöppning! Sedan ska vi till Församlingshemmet i Höja för att diskutera dopet av Lilleman. Måste höra hur många man kan vara så att vi kan bestämma vem som ska bjudas. Sedan blir det läkarbesök för Elliot!

Kommentarer
Postat av: Annica

Hej Lotta!

Blev tipsad att du hade en egen blogg. Vad fin den är och ett stort grattis till din lilla pojke och såklart ert husköp.

Hälsa din mamma från mig om hon är med ikväll.

Måste också fråga om det är Caroline Andersson du träffar som också gick här? I så fall hälsa henne också.

Har just nu lunch och snart börjar fritids när skolan är 13.00 här i Kvidinge!

Annica

2011-08-24 @ 12:19:02
Postat av: Marlene

Hej!



Ni har och stå i hör jag! Vad kul att ni kommit så långt redan.



Jag rensade precis min överfulla byrålåda och insåg att jag har sjukt många Vi Föräldrar tidningar. Tänkte slänga dem men så kom jag att tänka på dig. Vill du kanske titta i dem. Finns alltid några bra tips däri ju. Kram!

2011-08-24 @ 15:27:31
Postat av: Fatma - Fatmas.blogg.se

Vad tycker du om Lost reunion i serien Hawaii Five-0? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback