Lycka

2011-08-08 08:59:08 Elliot 0-3 månader
» Kommentarer(0) «


Tänk att man kan älska någon så mycket som jag älskar min Elliot. Jag visste att man kunde älska högt då jag älskar min Jonas men att man kunde älska någon så som jag älskar min lillpins det trodde jag inte!

När jag tittar in i hans vackra, stor ögon smälter mitt hjärta och jag vet att jag hade kunnat göra vadsomhelst för denna lilla person!

Jag visste inte heller att den kärlek jag känner för min älskade man kunde bli större men det har den blivit för det finns inget vackrare än att se honom med vår son!

Ibland är kärleken så stor att man gråter en skvätt över hur lycklig och tacksam man är!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback