Dålig mamma

2011-12-20 08:45:12 Min dag
» Kommentarer(0) «


Kom på i morse att Elliots ersättning nästan var slut....illa! Så han fick äta majspuré till frukost och efter det ammade jag honom tills han somnade! Nu sover han så sött i sin fina spjälsäng!

När han vaknar får han det sista och sedan får vi bege oss in till stan för att köpa lite ny! Tänkte även ta en tur och kolla lite julklappar! Har inte riktigt haft tiden eller energin till det så har en hel del kvar att köpa!

Igår hann jag iallafall städa och pynta lite och när lillen somnat för natten gjorde jag ischoklad! Mums!

Det blev även en tur till huset där vi städade våra sovrum samt städade hallen och målartvättade golvet där! Ikväll blir det slipning samt grundning av golv och trapp! Eventuellt stannar lillen och jag hemma då han inte är speciellt road av att vara med, eller så kör vi till Bjuv och hjälper Mona med hennes bilder så hon har plats på minneskorten inför julen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback