Julklappar, fika och klippning

2011-12-21 08:16:33 Min dag
» Kommentarer(1) «


Idag ska lilleman och jag åka in till stan för att fika hos Madelen och Ralph! Ska verkligen bli mysigt att hälsa på dem lite så att vi mammor får snacka av oss och bebisarna får busa lite med varandra!

Sedan ska vi möta upp pappan i familjen och gå och klippa oss!

Efter det blir det nog någon god lunch någonstans och sedan Väla för att köpa en massa julklappar! Har ordnat några men har fortfarande några kvar! Har nog aldrig varit så efter i planeringen....men å andra sidan har jag aldrig ägt ett hus tidigare eller varit mamma ;)


Ikväll blir det julmys med julgodiset, pepparkakor, lussekatter, julmust en massa tända ljus samt paketinslagning! (och Jonas ska nog spela sitt nya spel...)


Kommentarer
Postat av: marlene

Låter som en mysig dag! Vad fint ert hus blivit! Jag känner igen mig i din sena planering. Känns som jag ligger efter ett steg hela tiden :-) Angående vällingen så tycker jag inte du skall bry dig om vad alla skriver. Jag gav Hugo välling varje kväll och morgon från det han var ca 6 månader sen slutade han tycka om den när han var 1,5 år. Jag tyckte det var bra att veta att han fick i sig ett stadigt mål på morgonen och ett på kvällen.

2011-12-21 @ 09:35:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback