Kanske Öppna förskolan idag?

2011-12-06 11:59:45 Min dag
» Kommentarer(4) «


De har öppnat en ny Öppna förskola här i Ängelholm så jag och Elliot går nog dit idag! Hade ju tänkt gå igår men han var ju inte riktigt pigg så passar på idag istället! Är i behov av att prata lite med vuxna men tror även att Elliot hade uppskattat lite sångstund och bus med andra bebisar!

Sedan blir det fixande i huset! Ska måla halltaken samt den vita väggen i hallen på bottenplan! Och kanske spackla lite till?



Elliot i Ebbas fina gym!


Kommentarer
Postat av: Songbird

Tackar för tipset om Pippi-tröja! Vi har BVC-tid på Laxen och om jag varit frisk hade vi svirat in på ÖF efteråt. Där är väldigt fint! Vi kanske ses i korridoren, man vet ju aldrig :)



Kul att läsa om er renovering. Så vi är inte de enda i Ängelholm som är igång med husprojekt :)



Funkade det inte att kommentera på min blogg utan att vara anonym förresten?



/Eva

2011-12-06 @ 12:29:51
URL: http://sjungandemamman.blogspot.com
Postat av: Jonna & Öo

2011-12-08 @ 08:28:41
Postat av: Jonna & Öo

2011-12-08 @ 08:28:41
Postat av: Jonna & Limme

Heeej Lotta! :) Va roligt att du också bloggar! :) Hoppas vi ses i nästa vecka igen och hälsa Elliot! :)

2011-12-08 @ 08:30:09
URL: http://enjonna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback