Lussebullsbak och julklappsshopping med mamma

2011-12-12 17:51:29 Min dag
» Kommentarer(0) «


Idag sov jag och Elliot ända tills klockan var 10! Han vaknade först vid fem då jag ammade honom, sedan igen när Jonas gick vid sju-tiden. Då fick han en flaska och sedan somnade vi om! Härligt!!!

Vid elva gick vi mot stan där vi mötte upp mamma som varit hos tandläkaren. Först strosade vi lite i affärer och därefter bjöd mamma på lunch på Grafitti! Åt en god potatis med chili- och skinkröra! Mums!

Vi gick sedan en runda till och mamma köpte två fina pyjamasar, två par strumpor och en mössa till Elliot! Tack för det, verkligen behövligt med pyjamasar för dem växer han ur snabbast av allt!

Sedan gick vi hem och då var Elliot mycket hungrig...han åt först 180 ml och sedan 110 till!! Nu sover han så gott i sin fina spjälsäng och jag bakar lussekatter och gör julgodis! Det jag börjat med är Rocky Road Fudge! Verkar mycket gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback