Fisksoppa hos farmor

2011-02-12 11:50:31 Vardagen
» Kommentarer(0) «


Nu ska vi snart ta tag i veckans storstädning. Blir ganska snabbt smutisgt här hemma nu när vi har Atlas. Han sprider sin sand överallt då den fastnar i hans päls. Sedan blir det en tur till Väla för jag måste köpa ett par byxor som passar magen. Börjar spänna lite och det är ju inte så bekvämt. Speciellt inte när vi ska åka på fredag. Hoppas att de har något bra på HM eller KappAlh. Vill ju inte lägga för mycket på byxor som man bara kan ha i ca 5 månader till. För sedan är det snygga kläder som gäller och en snabb viktnedgång. Skönt att få bebis på sommaren då det är roligare att vara ute och röra på sig.

Efter Väla är vi hembjudna till min kära farmor på fisksoppa. Mamma, pappa, Emil, mormor och Claes ska också med så det är värsta släktsammankomsten :) Men det ska bli kul! Ska visa ultraljudsbilderna för dem och be farmor om några lappar till mitt planerade lapptäcke.


Claes, mormor, jag, Jonas och farmor!

Ikväll blir det schlagern och jag tror på Sanna Nielsen och Christian Walz. Vad tror ni? Jag har lyssnat en minut på dme och tror att det kan bli ett ok startfält även om de dissade det på radion igår. Fast jag ser mest fram emot sista gången då Linda Bentzing är med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback