Härlig lördag hos farmor

2011-02-13 19:14:57 Fest
» Kommentarer(0) «


Det var mycket mysigt hos farmor igår. Fisksoppan var något av det godaste ätit. Mums. Den måste jag ha receptet på. Till efterrätt blev det Gino (frukt i ugn med vit choklad och mandelmassa) med glass och till fikat superfina marängbakelser. En helt perfekt middag!

 Mormor och en trött Claes

 Pappa

 Min snygge man!

 Emil - jokern

 Fundersam farmor

Under middagen pratade vi bla. om bebis, hus och annat trevligt såsom vilken lärarutbildning som varit bäst. Blir så med en lärarfamilj ;) Mormor hävdade bestämt att hennes intagningsprov på 10 dagar gallrade ut slls dåliga lärare vilket jag inte tror stämmer! Men men...

Vi stannade till sju och sedan skjutsade vi ned Emil till Knutpunkten och sedan såg vi Melodifestivalen. Eller rättare sagt såg jag den och Jonas satt med datorn bredvid. Passade även på att poppa lite goda popcorn!

För en gång skull vann rätt låtar men startfältet var uselt. Nästa vecka missar vi det men hoppas på det bästa inför den 5! Undrar om det blir schlagerfinal i Perstorp som vanligt iår? Det hade varit kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback