Mår lite bättre nu

2011-02-01 22:00:21 Vardagen
» Kommentarer(2) «



Även om jag fortfarande har ont i halsen och låter som en alkoholist som Jonas sa innan. Han undrade om inte bebisen hör nu och när jag sa ja, så sa han att bebisen nog tror att han har en alkis till mor så som jag låter :) Kul!

Får hoppas att det snart blir bättre. Är inte helt lätt att vara en hes lärare. Svårt att få tyst på mina kära elever när de sätter igång!



Får kanske ta fram min pekpinne jag fick av mormor när jag tog min examen?


Kommentarer
Postat av: Nicho

Vi har väl respekterap din " alkis"-röst lite? Du brukar ju inte skrika på oss nu när TK har slutat. :)

2011-02-10 @ 15:59:14
Postat av: Lotta

Ja ni har varit snälla. Och jag har väl blivit lite lugnare ;)

2011-02-10 @ 18:16:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback