Simning och hustitt

2011-02-13 19:25:52 Vardagen
» Kommentarer(1) «


Idag har vi varit mycket effektiva. Vi gick upp tidigt och körde till Höganäs där vi mötte upp mamma, pappa, mormor och Claes för lite shopping på Kosta-butiken. Jonas fyller ju snart år ;)

Sedan körde Jonas och jag till Filborna och simmade en 30 längder. Jag var pigg på mer men Jonas fick ont i ett knä! Sedan blev det lite bastubadande innan vi körde till Rydebäck för att kolla ett hus på
Fortunaterassen. Det var väldigt fint och låg helt perfekt...får se om det blir det huset eller ett annat. Vi ska titta på ett på onsdag också! Håll tummarna för oss för vi hade så gärna velat ha ett hus när bebis kommer eller iaf i samband med det!

Efter titten storhandlade vi på Coop (Emil ska passa Atlas så vi får ju bunkra lite). Eftermiddagen har vi slappat och nu ska vi titta lite på Lost! Snart 3:e säsongen!


Hittade förresten både jeans och leggings igår. Här ser ni jeansen och en gravidmage i vecka 20!

Kommentarer
Postat av: Natalie Andersson

hej grattis till bebben från mig har inte varit inne på ett tag men jag kom och tänka på det sidan är finare nu än innan tycker jag hoppas att vi ses någon gång (saknar att få träffa dig =)hoppas vi ses)

2011-03-01 @ 20:28:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback