Hurra hurra för världens bästa kompis

2011-01-29 16:09:19 Fest
» Kommentarer(0) «





Idag fyller min underbara Sofie år, eller rättare sagt fylde hon år den 30 december men då var hon och maken hennes i Paris så vi
får ta igen det idag!

Så det blir att köra till Bjuv idag. Ska bli mycket trevligt för det var evigheter sen vi sågs allihopa. Tror att det var i höstas i typ september/oktober senast. Helt galet vad tiden går. Men vi har ju alla mycket att stå i så....

Så nu sitter jag här i morgonrocken och laddar för att fixa till mig. Tar lite längre tid att göra gravid-bleka mig någorlunda presentabel och efter en veckas superförkylning tar det väl ännu längre tid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback