Musikal

2011-01-29 12:40:46 Min dag
» Kommentarer(0) «


Som alla vet älskar jag musikaler och sitter just nu och lyssnar på en av mina favotiter; Miss Saigon. Den har verkligen allt och är så sorglig så man måste gråta en skvätt ibland. Inte lätt att vara gravid för då gråter man åt allt! I julas grät jag en skvätt när jag såg ett hus som var extra fint julpyntat! Galet!

http://www.youtube.com/watch?v=XRphr4qVJLQ

Jag såg Miss Saigon med Jonas i Malmö på engelska. En helt fantastisk upplevelse och jag längtar tills de ska uppföra den igen. Senast var i Sydkorea 2007 men det var lite långt ;)

Här är en bild på "Kim" Som spelades av Michelle Nigalan i Malmö. Annars är Lea Salonga den mest kända "Kim". I Malmö spelades "Chris" av Christopher Wolter.
 Bilden är lånad från malmo.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback