Vagn

2011-01-29 13:05:31 Graviditet - Elliot
» Kommentarer(0) «


Förra veckan var jag ute och kollade lite vagnar på nätet och hittade då ett supererbjudande från Babyland så jag tvingade med Jonas i lördags för att titta om det var något. Och det var det!!!!


Jag har ju tittat lite på vagnar sedan vi plussade i oktober och hela tiden tyckt att Brio har snyggast vagnar och då främst Sing. Visserligen är den lite stum och ganska bred men den är helt klart snyggast till ett vettigt pris. Visserligen gillar jag också Buggaboos vagnar men de är ju svindyra och man ska bara använda vagnen i något år.


Erbjudandet jag hittade var sittvagn, liggkorg + babyskydd för 4999:- alltså verkligen jättebilligt. Så vi slog till och bokade ett set i helsvart då det är snyggast! Fördelen är att vi bara behövde betala 1500:- i handpenning och sedan när vi hämtar vagnen i juli så betalar vi resten. Och går det inte som det ska får vi alla pengarna tillbaka. Toppen!

Vill inte bli som mamma där pappa fick ut och välja vagnen när jag var född och då valde den fulaste som fanns (enligt mamma, pappa gillade säkert den ;) hihi)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback