♥ Min mamma ♥

2011-07-25 19:55:19 Vardagen
» Kommentarer(5) «


Denna sommaren har varit den bästa och den sämsta någonsin i mitt liv. Den bästa för att jag fick min fine son och den värsta för att mamma har legat sjuk i Italien och jag inte kunnat vara med henne.

Hon blev sjuk dagen efter att de kommit ned till Italien (måndagen den 27 juni), hon blev trött och orkade inte göra något så pappa och hon körde till akuten. Hon blev inlagd och först trodde man att hon fått en stroke men sedan visade det sig vara en hjärnhinneinflammation. De första dagarna sövdes hon ned och fick ligga i respirator och nu i efterhand har läkarna sagt att det var mycket allvarligt!

Hon har sedan dess legat på sjukhus, först i San Dona och nu i Mestre utanför Venedig. Just nu mår hon mycket bättre men mår fortfarande inte alls bra så imorgon flygs hon med ambulansflyg till Köpenhamn för att sedan hamna i Lund. Där kommer det att bli operation då hon har en massa vätska i hjärnan som orsakar tryck vilket gör henne förvirrad!!

Nu hoppas jag bara att hon blir bra för detta har varit tungt. Även tungt för min stackars pappa och mormor och Claes som var nere i Italien med henne. De kör även de hemmåt imorgon och är förhoppningsvis hemma i helgen!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Vad skönt att höra att hon äntligen får komma hem så att du/ni får träffa henne. Jag hoppas att allt ska gå bra.



Kram.

2011-07-25 @ 20:13:12
Postat av: Ingegerd

Vännen, det var mycket på en gång för dej. Skönt att din mamma kommer hem, så du kan pyssla om henne.

Ha det så bra du kan,stor kram till dej och lillprinsen

2011-07-25 @ 23:07:03
URL: http://.......
Postat av: Madde

fy så hemskt, hoppas hon blir bra igen!

2011-07-26 @ 01:07:45
URL: http://madeleneklund.blogg.se/
Postat av: Marlene

Vad skönt att hon äntligen får komma hem, kommer nog kännas bättre då du får träffa henne. Livet kan verkligen svänga fort och det viktigaste vi har är ju familjen! Kramar till er!

2011-07-26 @ 09:21:13
Postat av: Anahita

Vi ber till gudarna att allt blir bra med din mor Lotta. Massor med kramar från Anahita & Michael

2011-07-26 @ 22:45:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback