Grattis till studenten kära kusiner!!!

2011-06-10 15:57:07 Fest
» Kommentarer(1) «


Idag tar två av mina söta kusiner studenten; Annie och Alexandra!!

Ville bara passa på att önska dem all lycka till i framtiden!!


Tänk att de som inte för så länge sen var så små har blivit så stora?! Var tog den tiden vägen!!


Mina råd till er är att RES!!!!Passa på att utforska hela världens hörn. Åk till Kina och vandra på muren, dyk på Barriärrevet och drick Buckets i Thailand (men inte för många), ja res! Alla ställen har sin charm, så passa på nu när ni har tid och hela livet framför er! Forttsätt sedan hela livet för det är något av det bästa jag vet!

Ett andra råd när jag ändå skriver är att passa på att gifta er det är även det en av de bästa sakerna jag gjort!

Som lärare måste jag även säga att det är viktigt att plugga vidare, men kombinera kanske detta med att resa?! Distansutbildningarna blir bara fler och fler!

Grattis än en gång!!!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Tack ännu en gång !

Jag ska göra allt vad jag kan för att få resa och se världen, gifta mig och utbilda mig till något vettigt!



Kram

2011-06-17 @ 22:20:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback