Tack Atlas

2011-06-04 10:41:01 Vardagen
» Kommentarer(0) «


Imorse jamade han inte en enda gång! Superskönt att få sova till halv 10 utan att bli väckt (förrutom för att kissa). Man får ju passa på, för om en månad eller så blir nog nattsömnen något störd antar jag ;)

Gårdagen spenderade vi först med att städa ur alla roliga saker vi sparat från våra resor (vi hade sparat ALLA Atm-kvitto från första resan) och sedan med en tur på stan, där vi åt gott på Mezo och shoppade lite. Hittade två par byxor till lillbebis och hade velat köpa strumpor men hittade inte de minsta. Behövs storlek 10-12 eller kan man köpa 13-15? Jobbigt när man är helt novis!



På kvällen tittade Jonas lite på fotboll och sedan hyrde vi en film via cdon.com som inte funkade så jag ska nog titta på den idag tänkte jag! Dessutom blev det supergod thaimat från vår favvotakeawayrestaurang NamJai Thai! Så istället för film sorterade jag bebiskläder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback