Väldigt fixerad

2011-06-30 13:30:30 Vardagen
» Kommentarer(0) «


Har precis kommit hem från barnmorskan. Nu hade mitt magmått minskat och låg på 35 så barnmorskan trodde att bebis trängt ned djupare i bäckenet, och det tror jag faktiskt då det ibland känns som att han/hon liksom trycker sig nedåt! Kanske redan börjat rotera?! Man kan ju alltid hoppas!

Efter att jag varit där handlade jag mjöl och jordgubbar (mums) och sedan tog jag en tur till Pingstkyrkans loppis där jag köpte några nya böcker!

Igår läste jag ut en bra bok som jag fick i avslutningspresent av min söta elev Julia. Kan rekomendera boken som var ganska lik Läckbergs böcker. Den heter iaf I grunden utan skuld av Viveca Sten och handlar om Sandhamn.

Nu ska jag iaf slappa en stund och vänta på att Jonas ringer. Han hade inte kommit in klockan 10.30 så vi får se hur lång tid det kommer att ta! Om det dröjer länge blir det nog till att göra langos och kanske sy klart lapptäcket?!



Lånad bild!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback