10 år

2011-03-05 12:19:24 Jonas och Lotta
» Kommentarer(3) «


Idag firar Jonas och jag att vi varit tillsammans i 10 långa och underbara år! Tänk att jag bara var 17 när vi träffades och nu är snart 28 och blivande mamma! Galet!

Är så lycklig att vi har det så bra! Båda har jobb, vi letar hus, har världens sötaste katt, underbara vänner och familj! Dessutom har vi hunnit göra så himla mycket under dessa 10 år!













Snart väntar det största äventyret; att bli föräldrar!! Längtar så vansinnigt mycket!!

Idag blir det en tur på stan, först till Stenbocksstatyn där vi hade bestämt möte för exakt 10 år sedan! Sedan blir det nog lite shopping och en semla ;) Ikväll blir det favvorestaurangen Thai Corner och bio. Tänkte se James Camerons nya Sanctum! Hoppas att den är bra!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Ja, tänk så mycket som händer under ens liv. Ha en riktigt mysig dag. Kram.

2011-03-05 @ 14:24:02
Postat av: Malin

ja . det har hänt så otroligt mycket under tio år . då var man bara 13 år och hade precis blivit tonåring . ha en mysig dag Kram faster malin

2011-03-05 @ 18:09:58
Postat av: Samantha

Hej

Jag läste på familjeliv om att du sökte andra som var gravida. Men min data är knas och jag kan inte svra i bloggen det är någon inställning. själv är jag i gravid i v16 det vore kul att ha någon att maila med och kanske träffas jag bor i svalöv hör av dig om du är intreserad mvh Samantha

2011-03-05 @ 19:34:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback