Gravidyoga

2011-03-11 17:35:22 Vardagen
» Kommentarer(1) «


Har bokat in mig på yoga för gravida. Kände att det kunde vara ett bra sätt både att röra sig lite men samtidigt att lära sig slappna av inför förlossningen som är en sådär 16 veckor bort!

Hittade en lapp om att Yogiana har pass för oss gravida så mailade dem och fick en plats! Toppen. Så på söndag mellan 17 och 18.30 är det dags! Ska bli väldigt spännande då jag aldrig gjort Yoga tidigare. Men det ska nog gå bra, skönt att man inte är så stor än! Hoppas bara att man orkar alla veckor, men sista gången är vecka 31 så det är nog ingen fara. Är väl först efter vecka 35 man börjar bli stor?

Måste bara hitta några bra mjuka byxor att ha på mig så det blir väl en tur till Väla imorgon. Tror att det fanns något sådant på HM. Annars antar jag att ett par leggings funkar.

Kan även vara kul att se om det är någon i gruppen som ska ha bebis samtidigt!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Hoppas du hittar byxor. Jag har köpt ett par på H&M som passar bra även när man är gravid, man kan vika ner en rejäl kant som man då kan vika över när man har en mage....jaja, hoppas du förstår?

2011-03-11 @ 18:39:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback