Snart 10 år

2011-03-02 21:05:52 Jonas och Lotta
» Kommentarer(0) «


På lördag har Jonas och jag varit tillsammans i 10 år. Som de flesta vet träffades vi på Aftonbladets chatt i början av 2001 och bestämde oss för att träffas irl.

Såfort jag såg honom blev jag intresserad och sedan dess har vi hållt ihop genom vått och torrt. Tror absolut inte att mitt liv varit så perfekt utan min Jonas. Han är min allra bästa vän som jag berättar allt för och som jag inte skulle klara mig utan.


En av de äldsta bilderna på oss från sommar/höst 2001

Idag har vi varit på Väla för att kolla in lite presenter inför den stora dagen. Jag hittade mest örhängen och speciellt ett par på Ur och Penn var fina. Men även de på Lyxxa var supersöta. Såg även världens finaste armband från Crislu som jag inte tackat nej till, tyvärr var det lite för dyrt :(

Jonas hitatde inte mycket men jag har ändå några uppslag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback