Snart helg

2011-03-31 19:27:04 Vardagen
» Kommentarer(3) «


Helt underbart att veckan snart är till ända, eller iallafall jobbveckan! Imorgon är det verkligen min favoritdag! Jag har få lektioner, en massa tid till planering (oftast!) och så slutar jag tidigt! Lovely!

Imorgonkväll blir det Haket med mamma, pappa och Emil! Ska bli gott....blir nog grillspett med couscous och tzatziki! Eller kanske pizza? Sist jag var där var maten inte på topp så hoppas att den är bättre imorgon!

Helgen ser annars ganska lugn ut! Vilket behövs efter en trött vecka vilket nog beror på tidsomställningen men även för att jag numera vaknar runt 3 varje natt och måste kissa! Förberedelse?!?!

Såhär hade vi det på första långresan för 4 år sedan:

 På Perhentian Islands!


Kommentarer
Postat av: Angelica

Hej!

hittade din blogg när jag satt och tittade efter fler gravidbloggar att läsa =)



Känner igen det där med att behöva gå upp mitt i natten och kissa.. lite störigt är det allt ;)

2011-04-01 @ 19:18:04
URL: http://sweetangie.blogg.se/
Postat av: Sofie

Vad blev det för gott på Haket? Hoppas ni hade trevligt. Kram.

2011-04-02 @ 16:57:14
Postat av: Allla

Hej! Varför inte skriva ett inlägg på bloggen där alla kan skriva?

2011-04-04 @ 15:09:14
URL: http://allla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback