Söndag - mysfrukost, VÄLA och yoga

2011-03-20 11:57:49 Vardagen
» Kommentarer(1) «


I morse väcktes vi återigen av busAtlas som jamade, denna gång halv sju! Så han fick mat men tystnade ändå inte. Men efter några sprut med blomsprutan tystande han. Funkar lixom inte att ha det så! Igår hörde vi att även grannen väcktes!

Lyckades sova några timmar till och sedan blev det härlig söndagsfrukost med frallor med kokta ägg och räksallad och kaviar, smoothie och juice. Köpte även HD så det blev en härlig och lång frukost! Annars äter jag nog frukost på 5 minuter!





Nu har jag kollat lite roliga bloggar och annat skoj! Funderar på att önska mig en symaskin i julklapp och just nu lutar det åt en Brother MS4 som är en elektronisk maskin med 40 sömmar och ett antal knapphål! Kostar ca 2500:-

 
Bilden lånad av Brothers shopen

Snart bär det av till Väla för det hann vi inte igår! Hoppas att det finns några roliga reaböcker kvar på Akademibokhandeln! Ska även kolla efter en mjuk BH och en jacka!

Sedan vid 17 är det dags för yogapass för gravida nr 2! Var väldigt trevligt förra veckan så hoppas att det är lika bra denna! Och efter det får det bli rättande av en massa prov och uppsatser!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Kul med symaskin, jag fick en för två år sedan, men dessvärre har jag inte sytt så mycket ännu, men det kommer väl.



Ska bli kul att ses på lördag. Ha en bra vecka.



Kram.

2011-03-20 @ 18:58:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback