6-årig förlovningsdag

2011-05-05 21:54:43 Fest
» Kommentarer(0) «


Idag är det hela 6 år sedan vi förlovade oss. Tänk vad tiden går! Känns inte alls som att det var sålänge sedan!

Då gick vi nere i Malmö på Lärarhögskolan och hade inte en tanke på att åka på några långresor, gifta oss eller skaffa barn! Dock la jag mycket tid på att hitta den perfekta ringen och det gjorde jag på MK Juvel i Malmö! Och den är fortfarande supersnygg tycker jag! Hade inte velat ha något annat!!!

Bestämde mig tillslut för en princessslipad diamant på 0,15 carat i en vitguldsskena. Jonas valde också vitguld men en lite lägre men tjockare skena.

Sälva förlovningen skedde alltså den 5/5 2005 på vår 50-månaders dag vilket inföll på Kristi Himmelfärdsdag och detta skedde i Köpenhamn!

På hotell Phoenix där vi förlovade oss! Mumsiga jordgubbar, vindruvor, lyxig choklad och italienskt mosserande i våra "förlovningsglas" som nu också är våra "bröllopsglas"


På Tivoli under dagen


"Förlovningskaninen" Phoenix


Nya, skinande ringar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback