Nya inköp

2011-05-03 21:16:40 Min dag
» Kommentarer(0) «


Igår beställde jag lite nya böcker från Adlibris. Kände att det börjar bli dags att planera lite mer för bebisens ankomst så jag beställde Katerina Janouchs "Nya Barnliv" som jag bläddrat lite i och som verkar bra! Beställde även "Att föda" vilken verkar vara vettig att ha för att förbereda sig. "Nya Barnliv" kostade 218:- och "Att föda" 42:- vilket känns rimligt! Finns såklart fler bra böcker men vi börjar här!

Nya Barnliv    Att föda : en barnmorskas tankar, råd och erfarenheter

Passad även på att beställa två skönlitterära böcker. Först och främst den 7:e delen i "Främlingen"-serien som jag ju älskar. Så har ni missat dem har ni sju superlånga och helt underbara historiska romaner med lite science-fiction att ta er igenom. Den första heter "Främlingen" och är skriven av Diana Gabaldon.

Men jag beställde som sagt den 7:e i serien som heter "Som ett eko" och som släpptes förra året. Ska bli underbart att äntligen få en fortsättning. Läste den senaste, "Snö och aska" i vintras så har fortfarande den färskt i minnet.
Som ett eko
 

Sedan beställde jag även "Flickan från tjugotalet" av Sophie Kinsella som verkade bra. Jag gillar hennes andra böcker då de är så lättsmälta så hoppas att även denna är bra. Var ett tag sedan jag läste en riktigt bra bok!

Flickan från tjugotalet

Den senaste bra bok som jag läste var "Ormens tecken" av Raymond Khoury som även skrivit "Tempelriddaren". Ormens tecken var iallafall superbra och väl värd att läsa om man gillar typ DaVinci-koden och sådana böcker. 

 Ormens tecken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback