6,5 år

2011-11-06 10:36:11 Jonas och Lotta
» Kommentarer(2) «


Igår var det 6 och ett halvt år sedan älsklingen och jag förlovade oss i Köpenhamn! Det var en helmysig dag och sedan dess har mitt liv bara blivit bättre och bättre! Ibland blir man lite mörkrädd och tänker....har jag rätt att få allt detta och vara så lycklig?!

Att få ha rest över halva världen, ha träffat världens bäste man, köpt sitt drömhus, fått en utbildning och fått den sötaste och underbaraste lille bebis!

Hjälp! Det är verkligen mycket att vara tacksam för!


Kommentarer
Postat av: malin

Hej min underbara svägerska

Jag är jätte lycklig för att jag fick vara tärna på ert underbara bröllop. är jätte glad för att jag är faster till er underbara son Elliot. Längtar efter er men snart ses vi ju i ullared och sen en vecka efter när vi kommer till skåne.

2011-11-06 @ 11:45:09
Postat av: Elin

Hej Lotta

Klart att du är värd allt du har och får. Du har ju inte bara fått saker utan självklart har du jobbat hårt för dom. Men visst blir man lite knäsvag ibland inför allt man har. NJUT!! Är alla bara friska behöver man inte mer. :)

Vincents body är hemsydd, tyget finns här:

http://www.stoffochstil.se/Katalog/Mode.aspx?group_id=7516&articleid=26897

Måtta på en body hemma bara, börja med halsen, sy sen fast armarna och sy sen ihop sidorna, avsluta med grenen. Det finns ett mönster här om man inte vill göra sitt eget:

http://www.stoffochstil.se/Katalog/Monstre.aspx?group_id=4194&articleid=22180

Jag följer dig på bloglovin och ser fram emot husbilder och så klart följa er vardag! Kram

2011-11-08 @ 08:53:24
URL: http://minirenen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback