Slappedag

2011-11-25 10:57:00 Min dag
» Kommentarer(1) «


Idag tar vi en dag ledigt från huset! Eller rättare sagt tar Jonas ledigt för jag har inte varit där på hela veckan då Jonas har målat golvet i sovrummen med oljebaserad färg! Då kan inte Elliot vara där så jag har varit hemma med honom!

Men idag blir det en tur till Väla för att spana in de nya affärerna, och kanske även Familia för att besöka deras nya inredningsbutik!

Härligt med lite tid för vår lilla familj! Jonas har varit hemma ganska sent alla dagar och inte hunnit träffa sin lille son så idag får han ta igen lite!

Planerna för helgen är att jag ska måla element, slipa och måla fönster och kanska sätta upp lister runt fönstren för att dölja isoleringen runt dem! Jonas ska slipa det som är bredspacklat, spackla lite till samt börja slipa golvet i hallen på ovanvåningen och trappan! Jonas pappa kommer också....hoppas han kan tänka sig att hjälpa till med tapeterna!

På lördagkväll ska jag till Perstorp på tjejkväll, men tar nog med Elliot så hinner Jonas fixa mer i huset! Börjar känna att man kommer någonstans nu så vill gärna jobba så mycket som möjligt!

Sedan på söndag är det folkomröstning angående Pyttebron så får väl ta en runda inom vallokalen också! Dessutom kommer Malin och Henrik och inspekterar huset :)


Kommentarer
Postat av: Johanna - Mamma till Leija ♥

Hej! Jo, vi sågs på ÖF. Kul att du hittade hit :)

Fredagskram

2011-11-25 @ 12:48:35
URL: http://skuggis.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback