15 veckor

2011-10-22 09:26:13 Elliot 3-6 månader
» Kommentarer(1) «


Igår fyllde min lille pojke 15 veckor! Tänk att han berikat vårt liv i så kort tid men ändå gjort att livet totalt ändrats?! Och till det bättre....fastän man knappt aldrig får sova. Jag menar vilken annnan människa hade du älskat om han/hon hade hållt dig uppe så som en bebis gör?! Nej precis!

Just nu är han inne i en fas där han älskar att ställa sig upp. Han vill helst inte sitta ned alls när man har honom i knäet! Han skrattar dessutom massor när vi gör roliga ljud såsom "hohoho" eller "Bäääää". Han ler som en riktig solstråle på morgonen (vilket gör att man blir pigg och glad fastän man är trött) och är för det mesta världens snällaste!

Däremot börjar han bli lite mer mammig och det är mest jag som kan trösta honom. Fast det är klart jag har ju maten...

Men han är iallafall väldigt stark i sin nacke nu så snart åker Bumpostolen (Tack Jennie)  och hoppgungan (Tack Jenny) fram. Ska bli kul att prova!






Kommentarer
Postat av: Sofie

Det börjar bli en stor pojke. Vilka fina bilder.

2011-10-22 @ 12:15:19
URL: http://amandaalexander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback