Mamma-ledig

2011-10-22 17:07:08 Fest
» Kommentarer(0) «


Ikväll ska jag vara ledig...mammaledig ;) Jag ska alltså vara från min lille prins i ett antal timmar! Oj, oj hur ska detta gå. Jag har varit ifrån honom ca 1,5 timmar när jag gjorde vid håret förra månaden och så kanske 15 minuter då och då när jag handlar och Jonas tar hand om honom i bilen! Så detta blir något nytt! Var ju över ett år sedan sist då han varit med mig sedan ungefär ett år tillbaka!!

Ska åka in till stan och ta ett glas vin med Sofie och Carro så jag har köpt ersättning och använt pumpen för första gången!!

Det ska bli superkul och jag ser mycket fram emot det! Ska bara hitta något att ha på mig...kanske blir min nya blus från MQ?!



Sofie, Helena och Carro på en av de bästa dagarna jag upplevt: min möhippa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback