Måndag

2011-10-17 21:02:32 Min dag
» Kommentarer(0) «


I morse begav vi oss mot Kattarp. Jonas hade råkat ta med sig vagnen så jag fick ta Elliot i Babybjörnen! Det gick väldigt bra faktiskt...han är ju inte så tung än så länge! Inget jämfört med de ryggsäckar vi haft på långresorna! I vagnen låg även axelremmen till skötväskan så jag fick improvisera och ta sakerna i vår fotoväska :)

Väl i Kattarp träffade jag många av mina fd kollegor och det var supertrevligt! Fick även god fika (Tack för den Thomas!)

På eftermiddagen slappade vi mest efter att ha vandrat i en och en halvtimme! Elliot sov även en stund och då passade jag på att sova lite jag med....underbart!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback