Veckan som gick

2011-09-13 13:24:07 Min dag
» Kommentarer(0) «


Förra veckan var vi inne i stan på onsdagen för en trevlig fika med två av de andra mammorna i mammagruppen som jag startade via nätet! Himla kul att snacka av sig angående bebisarna!! Elliot var snäll som vanligt men var hungrig så han åt två gånger. Efter fikan tog vi bussen till Väla där jag köpte två bodys som han sedan fick i 2-månaderspresent i torsdags! Lovar att fota dem och lägga upp här! Han sov hela turen och även bussturen tillbaka till Kvidinge! På kvällen tog Caroline och jag en promenad i Kvidinge. Var länge sedan jag var ute här, senast var nog på högstadiet ;)





I torsdags hämtade vi mamma ute i Stugan och körde till Familia där hon köpte ett par skor och en fin mysdress till Lilleman. Sedan körde vi tillbaka till Ängelholm där vi mötte upp mormor och Claes och åt en bakad potatis på Graffiti! Sedan blev det fika i Stugan och då dök Annika (mammas och pappas kompis och mina barndomskompisars mamma) upp!



Fredag körde vi till Tyringe när Jonas slutat för att se om de hade några fina möbler på Förmedlingscentralen men de hade de tyvärr inte! Kvällen spenderades framför Lost med en mindre god Pad Thai.

Hela helgen gick åt till att fixa i huset förrutom en stund på kvällen då vi åt middag i Bjuv med Jonas syster, svåger och Elliots söta kusiner. Felix var så gullig och ville visa Elliot "Bilar" på sin mini-tv och Elliot tittade faktiskt riktigt uppmärksamt. Sedan var han lite gnällig resten av kvällen och ville mest äta! Hoppas han är gladare nästa gången de får träffa honom för Julia hade nog velat hålla honom mer!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback