Helg hos Malin och Henrik

2012-04-16 14:18:53 Min dag
» Kommentarer(2) «


I lördags packade vi ihop oss och körde iväg för att hälsa på Malin och hennes Henrik uppe i Skene där de bor. Vi hade tänkt komma iväg vid halv tio men den blev nog snarare halv elva då det tar lite extra tid nu med den lille. Man behöver ju lite mer saker med sig när man ska på roadtrip.

Vi var framme lite över tolv och fick då mumsiga kanelsnäckor och kaffe. Malin är verkligen duktig på att baka, en riktig husmor!



Sedan packade vi in oss i bilen och körde mot Lerum och badet som finns där. Elliot älskar ju att bada och även denna gången var det mysigt tyckte han! Speciellt Champagnepoolen som var en stoor bubbelpool som var varm och skön!







Han hittade även en flickvän i omklädningsrummet som han kröp efter. Dessutom ställde han sig upp utan stöd där inne. Lite läskigt då det var klinkergolv!

Efter badet körde vi till Henriks hus och tittade. Han har byggt om en gammal verkstad från 20-talet till ett bedårande hus. Jag är verkligen imponerad och snart får de flytta in dit vilket måste kännas underbart då han jobbat med det sedan 2007! Jättefint kommer det att bli tror jag!



Vi hälsade även på Henriks föräldrar som bor intill och de hade världens snyggaste inredning. Jag hade kunnat flytta rakt in! Verkligen übermysigt och allt i lantligt/shabby-stil! Oj oj! Tyvärr blev Lilleman rädd för Henriks pappa och började storgråta!



Kvällen spenderade vi hemma i lägen heten med att äta gott grillat och kolla bröllopsfilmer samt lite från bröllopsresan!



Igår åkte vi relativt tidigt för att hinna inom Ullared på vägen hem. Även där blev Elliot rädd för en medelålders man och sedan när vi kom hem blev han rädd för sin pappa när han hade mössa! Stackaren!




Kommentarer
Postat av: Madde

Avundsjuk över hur fit du är. Snygg!



Och för att slippa komentera VARJE inlägg haha! Ralph tar en stol som "gåvagn" så jag måste nog köpa en sådan jag med:D OCh en gunghäst haha!

2012-04-16 @ 22:02:50
URL: http://madeleneklund.blogg.se/
Postat av: AK

Fina ni är. Avis..Vi vill också mysa med Er!! Saknar er så sjukt mkt.

Hälsningar

A&M

2012-04-16 @ 22:11:21
URL: http://anahitakarimpour.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback