KLANTIG!

2012-04-26 09:28:14 Min dag
» Kommentarer(2) «


I morse när jag skulle dela en bulle lyckades jag skär av mig en del av fingertoppen på mitt vänstra ringfinger! Det blödde som bara den så jag fick lite panik och ringde Jonas som fick komma hem och plåstra om mig! Var först orolig att vi skulle behöva gå till vårdcentralen men det slutade blöda så vi tror att det nog ska fixa sig! Blir nog dock ett vackert ärr så det är tur att jag redan är gift så att man slipper visa upp sina ringar med ett fult ärr!

Ont gör det också så idag får bli en slappedag istället för en matlagningsdag då vi egentligen skulle gå till ÖF och laga lunch! Trist när man bokat in något kul!

Dessutom skulle jag målartvätta köksluckor ikväll men det blir nog svårt :(



Kommentarer
Postat av: Johanna - Mamma till Leija

Aj! Ja, lite klatigt! Såg igår på FB att det va en tjej som slant med kniven när hon skulle dela morötter, så 2 fingertoppar (typ 1 cm, dvs hela biten där nageln sitter + lite till) skars av. Fy fan asså! Hoppas fingret läker bra!

Kram

2012-04-26 @ 11:20:52
URL: http://skuggis.wordpress.com
Postat av: Sofie

Usch, stackare. Hoppas att det läker bra och att du slipper ha ont.

2012-04-26 @ 22:59:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback