Ont son f-n

2012-04-26 15:05:58 Min dag
» Kommentarer(1) «


Vaknade halv två och blev då lite orolig eftersom plutten inte väckt mig på flera timmar! Han sov alltså 3,5 timmar vilket han aldrig gjort men det är helt okej för jag fick då sova 2,5 timmar själv! Härligt och precis vad jag behövde!

Vaknade dock av att Atlas, som nu får vara i sovrummet på dagen, kom upp och nosade på mig!

Nu har vi båda ätit lite lunch och Elliot får leka lite i sitt rum. Jag tänkte kolla om det finns några jobb att söka samt välja ut bilder att framkalla. Kanske även sortera och tvätta några vändor tvätt.

Lyckades stöta till fingret precis och det gjorde svinont. Håll tummarna för att det läker bra! Verkligen inte läge just nu när vi jobbar i trädgården men får hoppas att det går ändå iom att det är vänstran!



Lånad bild!


Kommentarer
Postat av: SjungandeMamman

Åh vad härligt med några timmars sömn! Det börjat vi också äntligen få nu :) Man blir som en ny människa!

2012-04-26 @ 16:37:50
URL: http://sjungandemamman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback