Söndag

2012-04-22 08:49:04 Min dag
» Kommentarer(0) «


Idag var det så söndag igen! Helgerna går snabbt tycker jag...mycket mysigare när pappan är hemma för både mig och lillgrabben!

Idag var det min tur att gå upp med Elliot så nu sitter jag här och äter lite grekisk joghurt och dricker en kopp te! Elliot leker med sin larv som både kan spela och har ett snöre att mumsa på. Han leker även med bollen emellanåt och tar sig en promenad med sin gåvagn!

Han börjar bli mer och mer stadig och nu ställer han sig på knäet ned och ena benet framför sig, ungefär som för att kunna ställa sig upp. Är nog ett steg på vägen till att kunna just ställa sig själv!


Häromdagen passade vi en annan liten pojke och Elliot kröp gärna efter honom!

Idag ska vi fortsätta i trädgården så att vi kan bli färdiga någon gång! Igår hann vi en hel del vilket känns skönt så hoppas att vädret håller i sig idag så vi hinner ännu mer idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback