Barnkalas och mysmiddag

2012-08-07 07:24:28 Min dag
» Kommentarer(0) «


Idag ska jag och Elliot iväg på barnkalas hos Emma för att fira hennes ettårsdag! Var några veckor sedan han busade loss med sina små kompisar så han blir nog nöjd. Extra kul är det säkerligen att leka med andra leksaker än de han har hemma.
 
För Jonas del är det äntligen dags att måla våra dörrar här hemma. Vi har ju spacklat och dem (mestadels Jonas då jag passat vår virvelvind) så nu är det adgs. Får dock ta några i taget då vi måste kunna låsa in Atlas någonstans å inte hans päls fastnar, visserligen är den vit men vi vill inte ha pälsiga dörrar.
 
Efter barnkalaset ska jag bege mig till Helsingborg för en lugn och mysig middag med finaste Sofie och Caroline på Haket. Snart är det dags att börja jobba så innan dess vill man hinna med sådana saker som natt dricka vin på en vardag ;)
 
Usch igår kom jag på att nästa lediga måndag är det Julafton :( Galet känns det efter att ha haft en sådär 60 lediga måndagar!
 
 
Såhär kul har Elliot när mamman bloggar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback