2012

2012-12-31 15:53:46 Min dag
» Kommentarer(0) «


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?: Kallbadade, dansade poledance, reste med Elliot, julpyntade vårt hus, firade allas födelsedagar i huset, bakade en krans...
2. Höll du några av dina nyårslöften?: Kommer inte ihåg om jag hade några...
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?: Nej, tyvärr inte. Men nästa år får Elliot en nästkusin!!
4. Dog någon som stod dig nära?: Nej
5. Vilka länder besökte du?: Danmark, Tyskland, Grekland
6. Är det något du saknar år 2012 som du vill ha år 2013?:  Ja, bla. en fin trädgård och ett fast jobb
7. Vilket datum från år 2012 kommer du alltid att minnas?: 8 juli, Elliots ettårsdag.
8. Vad var din största framgång 2012?: Att Elliot är en sådan going och att alla trivdes så bra med mig på jobb!
9. Största misstaget?: Att söka jobb som jag sedan fick tacka nej till :(
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?: Nej bara förkylningar :)
11. Bästa köpet?: Utemöbler, spegel, golv, möblerna till huset....listan är lång!
12. Vad spenderade du mest pengar på?: Huset
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?: Min fina son och mina fina elever som gjorde allt för att få behålla mig!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2012?: Låtarna från Så mycket bättre
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?: Gladare för att jag har det så bra och för att jag har så många fina människor i mitt liv!
16. Vad önskar du att du gjort mer?: Träffat mina vänner, fångat dagen,
17. Vad önskar du att du gjort mindre?: Stressat
18. Hur tillbringade du julen?: Med famíljen och släkten hos mamma och pappa
19. Blev du kär i år?: Nej men fortsatte var förälskad i min fine man!
20. Favoritprogram på TV?: Grey´s Anatomy, Hart of Dixie
21. Bästa boken du läste i år?: Oj...är usel på att komma ihåg boktitlar men jag tror att en hette Vecka 36!
22. Största musikaliska upptäckten?: ??
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?: Att få fira med fina vänner, familj och släkt + pengar till gräsklipparen som blev välanvänd eftersom det nysådda gräset växte som attans i det "fina" vädret.
25. Något du önskade dig men inte fick?: Nej jag var så nöjd så!
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2012?: Först fick vi besök av fina Malin och Oliver och på kvällen kom halva tjocka släkten och firade mig. Någon vecka senare blev det fest med fina kompisarna.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?: Nej man ska vara glad för det man gjort och det man har!!
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2012?: Mest jeans, kjol och klänning. Sämre än tidigare då pengarna går till hus och Elliot!
29. Vad fick dig att må bra?: Vänner, familj, resan till Grekland, egen trädgård, läsa en bra bok då och då
30. Vem saknar du?: Caroline (önskar hon bodde närmre)
31. De bästa nya människorna du träffade?: Finaste mamma-pappagänget som är underbara människor!!! Så gladatt jag lärt känna dem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback