Adventspyntande

2012-12-01 17:01:00 Min dag
» Kommentarer(0) «


Eftersom Elliot fortfarande inte är helt på topp blir det en innedag idag med fixande. Jag har precis tvättat alla stora fönster (det i trappen och de i vardagsrummet är kvar) och hängt upp en adventsstjärna i Elliots rum! Även vår balkong har fått sin ljusslinga! Snart ska jag även hänga upp en stjärna i vårt sovrum rum!
 
I köket hade jag velat ha en snirklig variant på en ljusstake och i vardagsrummet (om vi hinner färdigt denna jul) hade jag velat ha stoora stjärnor!
 
Jag har även rensat Elliots garderob och lagt alla för små kläder i storleksordning. Skönt med lite mer ordning! Utöver det är skåpen i köket städade och organiserade!
 
Ikväll ska jag packa in alla Elliots adventskalenderpaket och så blir det förhoppningsvis en bra film...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback