Tröttare än tröttast

2012-02-09 15:54:57 Min dag
» Kommentarer(0) «


Usch va jag är trött nuförtiden! Har visserligen varit och är förkyld men ändå....pallar inte göra mycket alls! Och har massor att fixa med! Kanske är det problemet?! Att jag har för mycket? Precis som när man pluggade och visste att man var back massor så pallade man ändå inte ta tag i det?!

Jaja skönt att slippa plugga men nu borde jag måla karmar! För sedan har vi 10 dörrar att slipa och måla    :( Men fint blir det! Får ta det efter hand för tänker man på hur mycket vi har kvar innan vi är nöjda så blir man.....trött!


Atlas för första gången i sitt nya hem, på väg in på toa! Dessa karmar målar vi nu för fullt för att sedan kunna lägga golv och sätta lister och foder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback