Godmorgon tisdag!

2012-01-10 09:57:59 Min dag
» Kommentarer(1) «


Igår fick jag och Elliot gjort en massa i huset! Eller rättare sagt sov han mycket så jag hann fixa!! Härligt! Kanske har varit för mycket för honom de senaste dagarna så han behövde sova igen sig! För han sov först till 9 sedan en timme på förmiddagen, en på eftermiddagen och en halvtimme närmare kvällen! Sedan hade han iofs ganska svårt att somna och somnade först vid 22!

Idag ska vi tillbaka för ytterligare fix....det tar en evighet! Igår blev det vardagsrummet så idag väntar köket! Och det kommer att ta sin tid det med men när det är fräscht flyttar vi ju in så det är bara att ösa!

Vad gäller listerna har vi ännu inte bestämt oss men idag blir det en tur till Colorama så nu ska det banne mig bestämmas!! Måste ju få klart dem också innan vi flyttar, iaf i vårt sovrum!


Listmålning i vår framtida tvättstuga som även den behöver lite färg!


Kommentarer
Postat av: Cherie Mårtensson - Mamma till Emma

Svar: Vad roligt :D

2012-01-10 @ 12:09:56
URL: http://mammacherie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback